I torsdags fyllde jag 21 år! Jag och familjen åt middag på Barcelona - så himla gott! Tapas är bland det bästa som finns.


Sen mötte jag upp Tone, Disa och Pontus utanför Kulturhuset. Jag hade nämligen fått en konsertbiljett av dem i födelsedagspresent. Vi såg Ron Pope!!!!! Så bra kväll!


Och på fredagen var det full fart igen. Tone och Zandra tog sig hela vägen till Solna för att äta middag med moi. God mat, vin och en enhörning senare hoppade vi in i en taxi till Söder. Behöver inte ens säga vart vi gick...


Och så blev det lördag och jag och Angelica skulle fira våra födelsedagar ihop. Vi dukade upp med massa plockmat - sååå gott.

Och det blev lite av en reunion, för nästan alla som var med hade gått i Råsundaskolan. Trevligt!

2 kommentarer

Sanna

27 Jan 2013 16:19

Vilken härlig bild Angelica fick till! Det var så mysigt! Och gott!

Luiza

29 Jan 2013 19:17

Men åååh, vilken idiot jag är!!!!Och jag hade ingenting till dig....alltså min hjärna är inte med , det är för mycket jon blund där...
Tur att jag köpte en jävla, fattig delicatoboll dårå...
Fan.
Nästa gång vi ses ska jag ha nåt fint till dig, och har jag inte det, får du säga att jag är dum i huvudet. Det är säkert...
Massa kramar

Svar: Men fina, fina Luiza, inte behövde du tänka på det! Fyller ju år varje år ;) Delicatobollen var supergod och att träffa Dig och M igen var bättre än någon present!!

Massa kramar till dig, fina <3
forlove.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej